reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Alica Krakovská

Alica Krakovská

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žijem ako sa najlepšie dá. Zoznam autorových rubrík:  Zápisky z ciestJedlo a iné umeniaKútik pre ženyFototripyČesko-SlovenskoPostrehy nemožnej matkySúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Sen dlhší ako ľudský život

Alica Krakovská

Sen dlhší ako ľudský život

Kinga Freespirit: Every dream is given to us with the power to make it come true. Niekoľkokrát v živote sa mi stalo, že som sa o živote človeka dozvedela až keď odišiel, nezvratne a navždy. A napriek tomu, a možno práve preto, mi ukázal cestu ako ďalej žiť. Nemyslím teraz na nejakého veľkého vedca alebo filozofa, ale na obyčajných ľudí, s ktorými by som sa, teoreticky, mohla hoci aj stretnúť, keby som sa o ich existencii dozvedela včas. A jedným z nich bola Kinga Freespirit.

  • 1. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu